שם:
טל':
אימייל:
 

טיפים לרכישת אמבטיון מעוצב לבית

אמבטיון מעוצב לבית הוא אחד מהרעיונות המתקדמים לעיצוב חדרי מקלחת בימינו. בשונה מן העבר, אמבטיה היא לא בהכרח מלבן לבן עם מעגל כלוא בתוכו וריבועי חרסינה עם ברק בצדודית ובקיר. הדגם הזה היה בעבר ברירת המחדל, וכיום אמבטיות ואמבטיונים הם מוצרים המסופקים על בסיס עיצוב בהתאמה אישית, תוך אפיון הצורה, הגודל והצבע הנדרשים, כולל בחירת סוגי הברזים. בדומה לתעשיית המחשבים והרובוטים, גם בתעשיית האמבטיות הלקוח יכול לבנות אמבטיה מאפס ולקבל את שהזמין בעבודתו. על מנת לדעת כיצד לעשות זאת נכון, קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם לצרוך אמבטיון מעוצב לבית בהתאמה אישית.
 
טיפים לאפיון צורת האמבטיון
 
* על פי הצורות המעבות את חדר הרחצה.
 
* על פי צורת החלון של החדר, אם ישנו.
 
* על פי צורות עיקריות העולות מהנוף החיצוני מבעד לחלון, אם ישנו.
 
* עיצוב חדש ומקורי של צורה חדשה ומהפכנית בחדר.
 
הטיפ האחרון אפשרי ואקוטי מאד לימינו, שעה שניתן למצוא אמבטיונים בצורת מעוין, עיגול שלם, מקבילית וכד'.
 
טיפים לבחירת צבע האמבטיון
 
גוון הצבע של האמבטיון תלוי מאד בגוון החדר הקיים. המשך קו המתאר הגוני של החדר עשוי מאד לסייע לכם לגבש עיצוב נחוץ לאמבטיון, וליצור גוון שיעבה את העיצוב הקיים. במידה ונוכחתם לראות שהצבעים בחדר נוטים למאוד כהים (למשל שחור פחם או גופרית) או מאד בהירים (למשל לבן שלג) ניתן את חלק מהמקלחון – למשל את המעטפת שלו, לעצב בצבע הנגדי, ובכך לעבות את העיצוב באמצעות ריבוי גוונים מנוגדים בחדר אחד.

טיפים לקביעת ממדיו של האמבטיון
 
בשונה מפעם, הממד אינו חייב לכסות את כל הקיר. ישנם אמבטיונים המכסים רק חלק קטן מהקיר, ואפילו רק את פינת החדר, ובכל הם גם מאפשרים מקלחת יציבה ונוחה וגם מפלסים מקום רב מאד בחדר שלא היה נגיש עם אמבטיה המכסה קיר שלם הייתה פתרון הרחצה שלכם. הדרך הטובה ביותר להחליט מה יהיו ממדי האמבטיון היא להחליט מה תבקשו להציב בו מבלי להתפשר, ואת האמבטיון תאמו על פי המידה הסופית שתיוותר באותו חדר.
 
ניתן לפנות אלינו ולקבל את כל הסיוע הדרוש לבחירת אמבטיון מעוצב לבית בהתאמה אישית!