שם:
טל':
אימייל:
 
 
 
 
 
טיפים לניקוי משטחים גדולים
 
חברות ניקיון? אתן צריכות מכונות שטיפה בלחץ מים! מכונות שטיפה משוכללות המאפשרות לכם לשטוף משטחי ניקיון גדולים, ולהסיר גם את הקשים שבכתמי הטחב! מכונות שטיפה בלחץ מים מאפשרות לכם להגיע לכל לכלוך בקלות, ולהשאיר בית נקי באמת, כזה שרק יחידי סגולה יוכלו לזהות בו לכלוך (ובמקרה של מכונות אלה, הם לא יזהו כי לא יהיו). כיצד יש להיערך לקראת ניקיון עם מכונות שטיפה בלחץ מים בבתים ובמשרדים השונים?
 
הזיזו כל אביזר שביר מאזור הניקיון
 
פסלים וחפצים מזכוכית, מוצרי אומנות, כלי נגינה, מיטות ומזרונים, וכל חפץ אחר העלול להינזק מהמכונה. המכונה מתיזה סילוני מים בעוצמה רבה אשר מסוכן מאד לספוג מגיעה ממנה. לכן, השימוש במכונה מצדכם, כחברות ניקיון, מצריך שתתפקדו גם כחברת פינוי דירה, ותזיזו כל דבר שביר, וטוב תעשו אם תפנו את החדר כולו ותשאירו רצפה וקירות בלבד. זה כמובן הכי טוב ומאפשר לכם להגיע לכל מקום בחדר ולנקות בבטחה.
 
השתמשו בחומרים ייעודיים בלבד
 
כל מכונת שטיפה בלחץ מכילה סוג שונה של חומרים עמה היא עובדת. לכן, חשוב מאד לקרוא את ה- MANUAL של המכונה שלכם, להבין באלו חומרים מדובר, ולהשתמש אך ורק בהם. מכונות שטיפה בלחץ מים מאפשרות לכם עבודה יסודית אם רק תשתמשו בחומרים הנכונים.
 
הקפידו לקנות סטוקים של חומרי ניקיון
 
חומרי ניקיון בפלטפורמות כמו מכונות שטיפה בלחץ מים הם עניין שבא והולך מאד מהר. לכן, כפי שלא תקנו מדפסת בלי דיו או טונר לייזר, כך לא קונים מכונת שטיפה בלחץ מים בלי חומרי רזרביים. יש לראות בהשקעה בקניית החומרים הללו כחלק אינטגרלי ממחיר המכונה אם אתם רוצים שתמיד יהיה לכם מלאי זמין.
 
השתמשו במכונה רק לאחר שקראתם בדיוק כיצד משתמשים בה
 
ניתן לקרוא הדרכה בפורטל זה, אך טוב תעשו אם תעברו על המכשיר ותלמדו היטב את הפונקציות השונות שלו. חלק ממכונות השטיפה מבצעות פעולות כמו פוליש, וחלקן רק שוטפות, למשל. חשוב לקרוא בדיוק איך עושים כל פונקציה ולא לחרוג מהכתוב במדריך אשר לפניכם.
 
פנו אלינו למידע נוסף על מכונות שטיפה בלחץ מים ומכונות טיאוט מכל הסוגים, אשר משמשות לביצוע כל סוגי הניקיון!