שם:
טל':
אימייל:
 

חיפוי קירות מטבח – טרנדים 2016

כאשר אתם מחפים את קירות המטבח שלכם, יש לכם מספר דרכים לממש זאת ולהגשים את חלומכם. הדרכים מתבטאות בבחירת סגנונות חיפוי שונים הנבדלים זה מזה ומיועדים כל אחד להגשמת מטרה אחרת לחלוטין ממשנהו. על מנת להצליח בבחירתכם ובגדול, הכנו לכם מספר דרכים לבחור את חיפוי המטבח שלכם כפי שמקובל לעשות בשנת 2016. תיהנו.

חיפוי זכוכית חד גוני להשלמת המטבח

אם המטבח שלכם לבן, חום, מודרני, מעץ וכד', ניתן להשלים את הגוון העיקרי שלו באמצעות עטיפת קיר המטבח הלבן בזכוכית המיועדת. כך, למשל, מטבח כפרי העשוי פרקטים וארונות עץ יכול להיות מושלם עם חיפוי שיחקה בצבע שלו את סוג העץ הדומיננטי בחדר – מבחינת קונטור וגוון. במקרה זה חנות החיפויים תתאים עבורכם בדיוק את הזכוכית הנדרשת להשלמת התמונה בחדר עיבוד מזונכם.

חיפוי זכוכית אשר מחקה אבנים טובות לחיפויי בית

חיקוי בריקים ורודים מאירופה, חיקוי החאקי הערבי או האבן הירושלמית, וכד'. ישנן דגימות של זכוכית אשר מחקות את הבריקים הללו ואת האבנים המשובחות הללו ומספקות אותם ואותן מודפסים ומודפסות על גבי פלטת זכוכית. הגימור העדין יישמר משום שכל זכוכית מצופה בחומרי ציפוי שיאריכו את חיי הצבע, ימנעו ממנו להימרח ולדהות ולמעשה יהפכו אותו לעובדה מוגמרת בחלל הבית.

חיפויי זכוכית עם דוגמאות גרפיות מלאות כמו תמונות קיר

חיפויי זכוכית המיועדים להתקנה במטבחים עמוסים בהם אין מקום לתליית תמונה אמתית. את התמונה שתמיד רציתם להביא ניתן להגשים על הארון, על הקיר או על סט המגירות. אנו מייצרים מבחר דוגמאות מודפסות של חיפוי קירות מטבח אשר תפקידם הוא לעטוף את הקיר בתמונות הללו. בדומה לעיטור באבנים הטובות, גם כאן יש הגנה של ציפוי המונעת דהייה, המרחות וכד'. גם אם הגימור שלכם מאד מורכב ומאד רב גוני הוא יישמר בזכות חומרי הציפוי שיתווספו לכל רכיב ציפוי שתכניסו הביתה או למשרד.

בחירת החיפויים הסופית

אנו ממליצים לעיין באתר שלנו, או לגשת אלינו ישירות ולהתייעץ עם יועצי מחלקת העיצוב שלנו בטרם בחירתכם את רכיבי הזכוכית. אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בהגשמת עיטור חדר עיבוד המזון שלכם ברכיבי זכוכית.

פנו אלינו למידע נוסף על חיפוי קירות מטבח!