שם:
טל':
אימייל:
 

התקנת פרקטים עץ במשרדים

בשונה מהתקנת משטחי עץ אחרים, התקנת פרקטים לבנים היא עבודה מקצועית, והיא לא דומה או מתחילה להזכיר הרכבת שולחן או כסא עץ עם או בלי הוראות הרכבה. מדוע? משום שפרקט הוא משטח הריצוף שלכם, והוא, כחומר גלם, נחשב לחומר עדין. המתקין של הפרקט שלכם צריך גם להגן על הפרקט מזעזועים, וגם לשדך אותו לרצפה בעוצמה רבה שלא תיתן אפילו סיכוי הכי קטן למי מיחידות הפרקט להתנדנד או ליפול. הדבר עלול להיות מאד מסוכן אם זה קורה, שכן נפילה בגלל פרקט מחליק עלולה להוביל לשבירת גפיים, ולבעיות גב חמורות, ולכן פרקטים חובה להתקין רק על ידי מקצוען שהוכשר לתפקיד זה.
 
כיצד בוחרים את הפרקטים?
 
את פרקטי עץ בוחרים בהתאם למדידת השטח, ודיווח לחברת הפרקטים מהו גודל החדר שלכם. היא תמליץ לכם על פרקטים שגם יתאימו לכיסוי השטח וגם יכילו הרבה יחידות קטנות ולא מעט יחידות גדולות על מנת שיחידות הפרקט ישתלבו עיצובית באופן הכי אופטימלי שאפשר. ניתן כמובן לשנות את בחירתכם, אך לעיצוב עוצמתי ויחסי בין גודל הפרקט לגודל החדר, מומלץ לעבותו עם הרבה יחידות קטנות ולא עם מעט יחידות גדולות. לאחר בחירת הפרקטים, תצטרכו לבחור מסגרת לפרקטים אשר תותקן מסביב לסיפון התחתון של הקיר לשם ייצובם ושיפור חזות עיצוב הקיר: ניתן לבחור בין מסגרת עגולה לבין מסגרת מרובעת.
 
כיצד מתקינים את פרקטי עץ?
 
חברה מקצועית ומוסמכת להתקנת פרקטים שולחת אליכם טכנאי פרקטים מלומדים שהוכשרו לעבודה זו, אשר יבצעו התקנת פרקטים עץ במשרדים המבוקשים. בסיום העבודה תוכלו לבחון את חדר הפרקטים שלכם ולהיווכח כי הותקנו הפרקטים כשהם יציבים על הקרקע ומגובשים בהתאם לעיצוב אשר בחרתם. לפרקטים אחריות ארוכת טווח התלויה בסוג הפרקטים שרכשתם.

אם נרצה לשפץ משרד נוסף בפרקטים, האם זה בטוח לעבוד כעת לבד?
 
לא. התקנת פרקטים היא אחד מהנושאים המסובכים שישנם, ודאי כאשר מדובר במשרד שלכם,] שם יש לכם אחריות על יציבות משטחי הרצפה גם כלפי העובדים. רצוי להביא תמיד חברה מקצועית לכל התקנת פרקטים על מנת שלא יהיה מצב שהם יתנדנדו, יפלו, יחרקו, או לא יורכבו סימטרית ברצפה. טעויות כאלו עלולות לגרום לבעיות בטיחות מורות במקום עבודתך, ומוטב להימנע מכך.
 
צור קשר עם חברת התקנת פרקטים עץ במשרדים!