שם:
טל':
אימייל:
 

התקנת מקלחונים בבית

חברת בוטיק להתקנת מקלחונים וציוד לחדרי אמבטיה תתקין אצלכם מקלחון בוטיק לפי הזמנה. אם אתם מעוניינים להזמין מקלחון, עקבו אחר דף מידע זה אשר יסביר לכם כיצד לגבש את זהותו ואנו נתקין אותו על פי הזמנתכם. מקלחונים מעוצבים בבתי לקוח – בשבילכם ולמענכם! למדו כיצד בוחרים אותם נכון ומזמינים התקנה עבורם.

בחרו את המקלחון בהתאם לתבנית העיצוב של חדר האמבטיה

אם חדר האמבטיה שלכם משדר תנועה עגולה, הידיות שלו עגולות, משקופי הדלתות עגולים וכד', מומלץ לבחור מקלחונים עגולים שיעשירו את המראה הזה ויחדדו את המסר שלו. ההיפך הנו נכון אם המקלחון הנו מרובע. אז, יש לבחור מקלחונים בעלי קדקודים בולטים המשלימים מלבן או ריבוע.

בחרו את הגוון של המקלחון

הגוון נקבע על פי זהותו של חדר הרחצה שלכם. התקנת מקלחונים מזכוכית יתאימו בדרך כלל לבתים לבנים מודרניים, אבל גם לבתים בהם הדקורציה היא עץ לשם החידוד והליטוש (זכוכית יכולה ליצור ברק בכל משטח צבע). אם מדובר על מקלחון לחדר שכולו עיצוב עץ, מומלץ לבחור בדגם האדום שישתלב היטב עם החום, או בדגם המתקפל המתבסס על צבעים כהים דמויי עץ.

בחרו את הטקסטורה של המקלחון

את הטקסטורה של מקלחון מעוצב מומלץ לבחור בהתאם לנעשה בחדר הרחצה שלכם. אם חדר הרחצה הנו מחוספס, מבוסס על טקסטורות חדות ולא חלקות, מומלץ לבחור מקלחון שיבטא זאת, עם קירות מחוספסים, ולהיפך, כאשר מדובר במקלחון המיועד לחדר בו עיצוב הקירות הוא חלק וחד שכבתי. במקראה זה חיש לבחור במקלחון המשדר חלקות על הקירות שלו, שתמשיך את המרקם החלק השולט בחדר. 

בחרו את תצורת הדלתות

הדלתות של המקלחון יכולות להיות גם כן חלקות ושקופות, או שדהן יכולות להיות התזת חול: מחוספסות. דיירים רבים בוחרים באחרונות בשבילך להשיג לעצמם פרטיות כשהם בתוך המקלחון. מאד חשוב לבחור גם צבע נכון לדלתות שישתלב עם דלתות הארון ודלת הכניסה של החדר. כך, תוכלו להבטיח עיצוב בוטיק בחדר האמבטיה שלכם אשר ייצור אווירה בלתי נשכחת גם כאשר לא תשהו בחדר, אלא תימצאו במקום אחר לחלוטין. אם אתם שואפים לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלכם, טוב תעשו אם תבחרו מקלחונים מעוצבים בהתאם למרחב.